TRANSPORTLĪDZEKĻA NOMAS NOTEIKUMI

 

  1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI 
  1. SIA „Kemperi 365”, juridiskās personas reģistrācijas Nr. 40203212148, juridiskā adrese Ropažu nov., Garkalnes pag., Berģi, „Rīgas-Siguldas šoseja 3A k-2” (turpmāk tekstā — „KEMPERI 365” vai „Sabiedrība”), Transportlīdzekļa nomas noteikumi (turpmāk tekstā — „Noteikumi”) reglamentē: Transportlīdzekļa pasūtīšanas, rezervācijas, tā nodošanu Nomniekam un atpakaļ atgriešanas procesu, Transportlīdzekļa izmantošanu, Transportlīdzekļa un mantas ekspluatācijai piemērojamos noteikumus un prasības, Nomnieka atbildības nosacījumus, apmaksas nosacījumus un pārējās ar Pakalpojumu pieteikšanu un izmantošanu noteiktās saistības. 
  1. No Pieteikuma apstiprināšanas brīža, kā noteikts Noteikumu 3.2.–3.3. punktā starp Nomnieka un Sabiedrības izveidojas līgumiskas tiesiskās attiecības, kuras regulē Pieteikuma nosacījumi, Noteikumi (tostarp pielikumi), tostarp Cenrādi, Pakalpojumu maksu un citi individuāli un starp Pusēm rakstveidā apstiprinātie Transportlīdzekļa rezervācijas noteikumi (turpmāk — „Līgums”).  
  1. Pirms aizpildīt Transportlīdzekļa Pieteikumu, Nomniekam ir jāiepazīstas ar Noteikumiem, Pakalpojumu maksu un Cenrādi. Nomniekam iesniedzot Pieteikumu, tiek uzskatīts, ka Nomnieks ir iepazinies ar Noteikumiem, Pakalpojumu maksu, Cenrādi un norādītajiem nosacījumiem, tie ir saprotami un piekrīt tiem. 
  1. Ja Nomnieks ir veicis rezervāciju Luxury klases transportlīdzeklim, uz Transportlīdzekļa rezervāciju un izmantošanu attiecas šie Noteikumi un citi Noteikumu 1.2. punktā minētie avoti. 
  1. Noteikumu 1.2. punktā minēto avotu pretrunu vai neatbilstību gadījumā, interpretējot un piemērojot Līgumu, noteicošais ir šāds prioritāšu secīgums: 
  1. Pieteikums vai konkrēta līguma daļa (ja ir parakstīts); 
  1. Cenrādis, Pakalpojumu maksa; 
  1. šie Noteikumi; 
  1. Tīmekļa vietnē sniegtā informācija. 

 

  1. JĒDZIENI 
  1. „Augstas aktivitātes sezona” ir periods no 15. jūnija līdz 24. augustam. 
  1. „Vidējas aktivitātes sezona” ir periods no 15. decembra līdz 15. janvārim,  no 1. maija līdz  14. jūnijam,  no 25. augusta līdz 30. septembrim. 
  1. „Zemas aktivitātes sezona” ir  periods no 15. janvāra līdz 30. aprīlim, no 1.oktobra līdz 14 decembrim. 
  1. „Satiksmes negadījums” — kā definēts Latvijas Republikas Ceļu satiksmes likuma 1. panta 7. punktā, tas ir ceļu satiksmē noticis nelaimes gadījums, kurā iesaistīts vismaz viens transportlīdzeklis un kura rezultātā cilvēks gājis bojā, viņam nodarīti miesas bojājumi vai arī nodarīti zaudējumi fiziskās vai juridiskās personas mantai vai videi, kā arī citā vietā, kur iespējama transportlīdzekļa braukšana, noticis negadījums, kurā iesaistīts transportlīdzeklis. 
  1. „Cenrādis” ir Tīmekļa vietnē publicētās cenas, citas maksas, soda naudas un maksas par Pakalpojumiem un nomu. To var atrast šeit https://www.kemperi365.lv/cenas/. 
  1. „Ceļu satiksmes noteikumi” ir attiecīgajā valstī spēkā esošie ceļu satiksmes noteikumi un ar tiem saistītās tiesību normas. 
  1. „Norēķinu karte” ir derīga(-as) norēķinu karte(-es), kas izsniegta(-as) Nomniekam vai jebkurai citai personai un ko Nomnieks ir tiesīgs likumīgi izmantot, lai samaksātu par Pakalpojumiem. 
  1. „Norēķinu konts” nozīmē Nomniekam vai citai personai piederošu norēķinu kontu, kuram ir piesaistīta Norēķinu karte. 
  1. „Nomnieks” ir Sabiedrības klients (fiziska vai juridiska persona), kas piekrīt šiem Noteikumiem un izmanto Pakalpojumus saskaņā ar Līgumu. 
  1. „Nomas maksa” ir maksa par Sabiedrības pakalpojumiem, kas ir jāsamaksā pilnā apmērā pirms Transportlīdzekļa pieņemšanas.  
  1. „Lietošanas periods” ir periods no Transportlīdzekļa nomas sākuma, kā norādīts Nomnieka apstiprinātajā Pieteikumā, līdz Transportlīdzekļa nodošanai atpakaļ Sabiedrībai. 
  1. „Rezervācijas maksa” ir Nomas maksas daļa, kas Nomniekam ir jāmaksā iepriekš Sabiedrībai, lai apliecinātu Nomnieka nodomu iznomāt Transportlīdzekli.  
  1. „Pakalpojumi” ir Transportlīdzekļa nomas pakalpojumi (izņemot saistītos braukšanas pakalpojumus), ko KEMPERI 365 sniedz Nomniekam, tostarp, iespēja Tīmekļa vietnē izvēlēties vēlamās komforta klases Transportlīdzekli, to rezervēt un izmantot saskaņā ar Noteikumos noteiktajiem noteikumiem. 
  1. „Pakalpojumu maksa” ir Tīmekļa vietnē publicētā informācija par Pakalpojumu cenām, kas piemērojamas konkrētam Transportlīdzeklim. Šī informācija ir neatņemama šo Noteikumu daļa. 
  1. „Privātuma politika” ir Sabiedrības privātuma politika, kas satur informāciju par Nomnieka personas datu apstrādi, tostarp Nomnieka kā datu subjekta tiesībām (pieejama: https://www.kemperi365.lv/privatuma-politika-un-sikdatnes/ ). 
  1. „Līgums” ir līgums par Pakalpojumu sniegšanu Nomniekam. Līgums par Pakalpojumu sniegšanu starp Nomnieku un Sabiedrību tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad ir apstiprināts Pieteikums, kā tas ir noteikts Noteikumu 3. sadaļā. 
  1. „Tīmekļa vietne” ir tīmekļa vietne, kas pieejama https://www.kemperi365.lv/. 
  1. „Transportlīdzeklis” ir mehāniskais transportlīdzeklis, ko KEMPERI 365 saskaņā ar šiem Noteikumiem nodod Nomniekam pagaidu lietošanai par maksu, ieskaitot jebkuru citu īpašumu, kas saistītas ar Pakalpojuma sniegšanu. 
  1. „Pieteikums” ir Nomnieka elektroniski, rakstiski vai mutiski izteikta vēlme saņemt Pakalpojumus Nomnieka izvēlētajai komforta klasei un apdares līmenim atbilstošam Transportlīdzeklim (ar piederumiem), kā arī faktiska piekrišana Līguma noteikumiem.  
  1. „Ķīla” ir naudas summa, kas iesaldēta Nomnieka maksājumu kontā, un/vai naudas summa, ko Nomnieks ir iemaksājis ar naudas pārvedumu vai skaidrā naudā, un kas ir paredzēta, lai nodrošinātu Līguma noteikumu izpildi; lai kompensētu Sabiedrībai iespējamos zaudējumus, kas rastos Sabiedrībai saistībā ar Nomnieka Transportlīdzekļa un jebkuras citas mantas izmantošanu; lai kompensētu apdrošinātājam neatlīdzināmos zaudējumus, kas radušies Transportlīdzekļa bojājumu rezultātā; lai samaksātu soda naudas un citas izmaksas, kas saistītas ar atlīdzības izskatīšanu, noregulēšanu un administrēšanu un kas radušās KEMPERI 365. Depozīta summa ir atkarīga no Nomnieka izvēlētās komforta klases un papildu apdrošināšanas veida. 
  1. Personīgais profils” ir Tīmekļa vietnē izveidots profils caur kuru Nomnieks var rezervēt KEMPERI 365 piedāvātos Pakalpojumus. 
  1. Citu, šajos Noteikumos lietoto, terminu nozīme ir lasāma šo Noteikumu 1.2. punktā minētajos avotos un/vai Latvijas Republikas normatīvajos aktos. 

 

  1. PIETEIKUMS. TIESĪBAS IZMANTOT PAKALPOJUMUS 
  1. Tiesības izveidot un iesniegt Pieteikumu un izmantot Pakalpojumus ir personām, kuras ir vismaz 25 gadus vecas, kuras ir veikušas šajos Noteikumos noteiktos pienākumus un kuras atbilst šajos Noteikumos noteiktajām prasībām. 
  1. Lai rezervētu Transportlīdzekli un iesniegtu Pieteikumu, Nomniekam ir: 
  1. rūpīgi un atbildīgi jāizlasa Noteikumi, Cenrādis, Privātuma politika (kā arī to pielikumi), jāiepazīstas ar Pakalpojumu maksām, un pārējo Sabiedrības Tīmekļa vietnē pieejamo informāciju, kā arī jāizveido Personīgais profils Tīmekļa vietnē; 
  1. jāsniedz piekrišana Noteikumiem un citiem dokumentiem un informācijai, kas noteiktas šo Noteikumu 3.2.1.punktā; 
  1. jāsniedz savu vārdu, uzvārdu, dzimšanas datumu, mobilā tālruņa numuru, e‑pasta adresi un citus datus, informāciju un/vai dokumentus, ko KEMPERI 365 var pamatoti pieprasīt Pieteikuma iesniegšanas laikā; 
  1. jāveic Sabiedrībai maksājums, kas ir Transportlīdzekļa Pieteikumā norādītā Rezervācijas maksa, kura tiks ieskaitīta Pakalpojumu kopējā cenā vai kopējā nomas cenā, kas norādīta Pieteikumā; 
  1. jāveic Ķīlas naudas iemaksa, vai jānodrošina tās iesaldēšana Nomnieka bankas kontā par labu KEMPERI 365; 
  1. pilnībā jāuzņemas atbildība par tādas Norēķinu kartes uzrādīšanu Sabiedrībai, kas nav izsniegta uz Nomnieka vārda, un attiecīgi Nomnieks ir pilnībā atbildīgs par savām darbībām pret šādas Norēķinu kartes turētāju un banku, maksājumu iestādi vai citu maksājumu pakalpojumu sniedzēju, kas izsniedzis Norēķinu karti; 
  1. derīgs dokuments, kas apliecina Transportlīdzekļu vadīšanas tiesības (t. i., Transportlīdzekļa kategorijai atbilstoša vadītāja apliecība). 
  1. Līgums ar Nomnieku tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Nomnieks veic šo Noteikumu 3.2.1.–3.2.5. punktā noteiktās darbības un KEMPERI 365 sniedz Nomniekam apstiprinājuma paziņojumu un Līguma dokumentus. 
  1. Pieteikums tiek iesniegts Sabiedrībai, izmantojot Tīmekļa vietnē izveidoto Nomnieka Personīgo profilu. Profils tiek uzskatīts par izveidotu tās personas vārdā, kuras personas dati ir norādīti Pieteikuma veidlapā. Šāda persona tiek uzskatīta par Nomnieku. 
  1. Izņēmuma gadījumos, kad Nomnieks tehniski nevar veikt Pieteikumu Tīmekļa vietnē, KEMPERI 365 sniedz Nomniekam iespēju veikt Pieteikumu mutiski/pa tālruni. Šādā gadījumā, Nomniekam 7 (septiņu) dienu laikā no šāda mutiska/telefoniska Pieteikuma datuma jāierodas Sabiedrībā un rakstiski jāapstiprina, ka viņš piekrīt Noteikumiem un citiem dokumentiem un informācijai, kā arī jāparaksta Līgums un jāveic noteiktā Rezervācijas maksa.  
  1. Ja Nomnieks nesniedz visus datus vai neveic visas reģistrācijas un citas darbības, kas norādītas Konta izveides laikā, KEMPERI 365 ir tiesības norādīt Nomniekam par to un apstrādāt Nomnieka sniegtos un par Nomnieku savāktos datus šiem mērķiem. 
  1. Gadījumos, kad KEMPERI 365 ir pamatotas šaubas par personas sniegto datu autentiskumu, KEMPERI 365 ir tiesības neapstiprināt  
    Pieteikuma izveidi vai liegt personai izmantot Pakalpojumus vai kādu to daļu. 
  1. Izveidojot Pieteikumu un rezervējot Transportlīdzekli, tiek uzskatīts, ka Nomnieks apstiprina (un šāds apstiprinājums ir spēkā visu Pakalpojumu sniegšanas laiku no Pieteikuma izveides līdz Līguma izbeigšanai), ka Nomniekam: 
  1. ir pietiekams vecums, lai izmantotu Pakalpojumus, kā noteikts Noteikumos (ieskaitot individuāli saskaņotus izņēmumus); 
  1. ir tiesības vadīt Transportlīdzekli (ir derīga Transportlīdzekļu vadīšanas apliecība) un šādas tiesības saglabāsies visu Transportlīdzekļa lietošanas laiku; 
  1. ir nepieciešamās prasmes, lai izmantotu Transportlīdzekli; 
  1. fiziskā sagatavotība un garīgā veselība ir pietiekama, lai vadītu Transportlīdzekli, kā arī Nomnieks atbilst pārējām vadītāja apliecības prasībām, ja tādas ir; 
  1. ka tas nav iereibis un/vai nav narkotisko vai citu psihotropo vielu ietekmē, un tā tas būs visu Transportlīdzekļa izmantošanas laiku; 
  1. nepastāv citi iemesli, kuru dēļ nevar sākt izmantot Transportlīdzekli saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem, un šādi iemesli neradīsies visā Transportlīdzekļa izmantošanas laikā; 
  1. ir tiesības norēķināties par Pakalpojumiem ar Norēķinu karti; 
  1. ir zināmas Pakalpojumu izmaksas, ir skaidrs Cenrādis un pārējie noteikumi un nosacījumi, kas piemērojami Pakalpojumu pasūtīšanai un izmantošanai; 
  1. ir pieņemami un tas piekrīt, ka soda naudas un citas Cenrādī norādītās summas tiek ieturētas no Ķīlas, Norēķinu kartes vai rezervētas Norēķinu kontā saskaņā ar Noteikumiem; 
  1. nav iebildumu un tas piekrīt personas datu vākšanai un apstrādei, kas nepieciešama Līguma noslēgšanai un izpildei, kā arī citiem nolūkiem, kas noteikti Privātuma politikā. 
  1. Izveidojot Personīgo profilu Tīmekļa vietnē un iesniedzot datus un dokumentus, kas nepieciešami, lai Nomniekam būtu tiesības rezervēt un izmantot Pakalpojumus, Nomniekam ir jāsniedz patiesa, precīza, pareiza un pilnīga informācija par sevi, tostarp viņa/viņas īstais vārds, uzvārds, dzimšanas datums, mobilā tālruņa numurs un e‑pasta adrese, kā arī cita (otrā) autovadītāja dati. Nomnieks nedrīkstat izveidot kontu vai reģistrēties, izmantojot svešus, nepatiesus, viltotus, falsificētus vai nelikumīgi iegūtus datus, nedrīkstat nodot, pārdot vai iznomāt savu kontu vai citādi piešķirt piekļuvi savam kontam citiem. Nomnieks uzņemas visus ar to saistītos riskus un atbildību, ja šādas darbības rada zaudējumus Sabiedrībai vai jebkurai citai personai, neatkarīgi no Pieteikumā norādītās apdrošināšanas. 
  1. Nomniekam ir pienākums rūpīgi un atbildīgi aizsargāt savus pierakstīšanās datus, kas izmantoti Personīgā profila izveidošanai. Nomnieks ir atbildīgs par savas pierakstīšanās informācijas un Personīgā profila drošību, konfidencialitāti un slepenību. 
  1. Nomnieks nodrošina, ka, izmantojot jebkuru datoru, programmatūru vai citu aprīkojumu reģistrācijai, Personīgā profila izveidei un/vai piekļuvei, tiek veikti saprātīgi un pamatoti drošības pasākumi (tostarp izmantota pretvīrusa un ugunsmūra programmatūra), un ir atbildīgs par jebkādām sekām, kas radušās, ja Nomnieka dators, viedtālrunis, planšetdators vai cita ierīce nav pienācīgi aizsargāta. 

 

  1. TRANSPORTLĪDZEKĻU IZMANTOŠANAS NOSACĪJUMI 

Vispārīgie noteikumi  

  1. KEMPERI 365 apņemas nodrošināt, ka Transportlīdzeklis ir tehniskā kārtībā un derīgs lietošanai, un ekspluatācijai atbilstoši tā tiešajam mērķim, ņemot vērā normālu Transportlīdzekļa nolietojumu. 
  1. Par defektiem netiek uzskatīti tādi darbības traucējumi, kas neietekmē satiksmes drošību un neietekmēs to tuvākajā nākotnē (piemēram, ārēji vai iekšēji aprīkojuma vai detaļu skrāpējumi, multimediju iekārtas darbības traucējumi, sensoru bojājumi, apsildes sistēmas bojājumi, ledusskapja, plīts, tualetes darbības traucējumi), kā arī tādi defekti, kas nav radušies neatbilstošas Transportlīdzekļa tehniskās apkopes rezultātā. 
  1. Izmantojot Pakalpojumus, Nomniekam: 
  1. jāievēro Transportlīdzekļa ekspluatācijas prasības, kā arī Transportlīdzekļa ekspluatācijas prasības, kas nav minētas šajos Noteikumos, bet kas tiek uzskatītas par normālām šāda īpašuma lietošanas prasībām; 
  1. jāievēro Sabiedrības instrukcijas, norādījumi un ieteikumi, kas izklāstīti šajos Noteikumos un Sabiedrības tīmekļa vietnē; 
  1. jauna brauciena dienas sākumā un degvielas uzpildes laikā jāpārbauda eļļas, dzesēšanas šķidruma un ūdens līmenis, kā arī riepu spiediens; 
  1. jābrauc uzmanīgi, ievērojot atļauto braukšanas ātrumu, apdomīgi, pieklājīgi un droši, cienot citus satiksmes dalībniekus un personas, ievērojot visus nepieciešamos piesardzības pasākumus un neapdraudot citu satiksmes dalībnieku, personas vai to īpašuma vai vides drošību; 
  1. jānobrauc ne vairāk kā 400 km ( augstas aktivitātes sezonā) un 500 km ( vidējas un  zemas aktivitātes sezonā)  vienā ceļojuma dienā (dienas vidējo nobraukto attālumu aprēķina, dalot Nomnieka nobraukto attālumu ar Nomas perioda dienu skaitu);  
  1. jārīkojas kā pietiekami uzmanīgai, piesardzīgai, atbildīgai un informētai personai; 
  1. jāievēro aizliegums vadīt Transportlīdzekli alkohola reibumā (0,00 promiles) vai psihoaktīvo vielu ietekmē; 
  1. jāatturas no Transportlīdzekļa vadīšanas, ja tā jūtas slima vai nogurusi un ja Transportlīdzekļa vadīšana var apdraudēt satiksmes drošību vai jebkāda cita iemesla dēļ, kas tai neļauj droši izmantot Transportlīdzekli saskaņā ar normatīvajiem aktiem; 
  1. nav tiesību nodot Transportlīdzekļa vadīšanu, valdījumu vai lietošanu citai personai, nodot Transportlīdzekli apakšnomā vai nodot tālāk jebkuras šajos Noteikumos paredzētās tiesības vai pienākumus; 
  1. jāievēro prasība, ka nedrīkst kopēt, pārveidot vai dzēst Transportlīdzekļa sistēmas datus, kā arī piesavināties, iznīcināt vai citādi bojāt Transportlīdzekļa dokumentus (piemēram, tehnisko pasi, reģistrācijas apliecību u. c.); 
  1. jāievēro prasība, ka bez Sabiedrības piekrišanas nedrīkst demontēt, remontēt vai pārveidot Transportlīdzekli; ar Sabiedrības piekrišanu un uz Sabiedrības atbildību Nomniekam ir atļauts veikt nelielus remontdarbus vai citas līdzīgas darbības ar Transportlīdzekli, piedaloties tehniķim attālināti (izmantojot modernu videozvana iekārtu).  
  1. jāatbilst pārējām prasībām, kas attiecas uz Transportlīdzekļu kategorijām, kuras personai ir tiesības vadīt, kā norādīts tās vadītāja apliecībā; 
  1. jāievēro prasība, ka Transportlīdzeklī nedrīkst pārvadāt sprādzienbīstamus, uzliesmojošus, toksiskus, dzīvībai vai veselībai bīstamus u. c. materiālus, kā arī nedrīkst izmantot atklātu liesmu vai citus uguns avotus Transportlīdzeklī vai tā tuvumā; 
  1. jāievēro, ka nedrīkst izmantot Transportlīdzekli mērķiem, kuriem tas nav paredzēts, pārslogot Transportlīdzekli ar lielāku svaru vai nepareizi nostiprināt vai novietot kravu; 
  1. jāievēro satiksmes drošības noteikumi; 
  1. jāievēro prasība, ka Transportlīdzekli aizliegts izmantot sacīkstēm, sacensībām vai citiem sporta vai sacīkšu nolūkiem, neizmantot Transportlīdzekli kā mācību transportlīdzekli, neizmantot Transportlīdzekli palielināti piekrautu (smagu kravu pārvadāšanai u.tml.) un/vai citu transportlīdzekļu vilkšanai, neizmantot Transportlīdzekli mērķiem, kuriem Transportlīdzeklis nav paredzēts vai konstruēts (piemēram, nebraukt cauri mežiem, ūdenstilpnēm, citām neizbraucamām vietām), neizmantot Transportlīdzekli darbībās, kuras ir aizliegtas ar likumu vai uz kurām attiecas īpašas likumā noteiktās prasības (piemēram, taksometri, limuzīni, pasažieru pārvadājumi); 
  1. jāaizsargā un jāsargā Transportlīdzekli, tostarp tajā esošais īpašums, un jāveic visi iespējamie pasākumi, lai nodrošinātu Transportlīdzekļa drošību (t. i., jāaizslēdz Transportlīdzeklis, jāaizver logi, jāizslēdz apgaismojums un atskaņotājs u. c.); 
  1. jānodrošina, ka Transportlīdzeklī netiek smēķēts un dzīvnieki tiek pārvadāti tikai īpaši pielāgotā transportēšanas kastē (konteinerā, somā, voljērā); 
  1. jāatbilst citām tiesību aktu prasībām. 
  1. jāievēro, ka Transportlīdzekli var izmantot tikai Eiropas Savienības, Norvēģijas un Šveices teritorijā. Transportlīdzekli ir aizliegts pārvadāt vai izmantot citās teritorijās, jo īpaši Krievijā, Baltkrievijā un Ukrainā. Ja Nomnieks vēlas izmantot Transportlīdzekli ārpus Eiropas Savienības, Norvēģijas un Šveices teritorijas, tam iepriekš ir jāsaņem Sabiedrības rakstiska atļauja; 
  1. ir pašam jāmaksā par Transportlīdzekļa novietošanu, ja Nomnieks Transportlīdzekli novieto maksas autostāvvietā vai atstāj Transportlīdzekli maksas autostāvvietā. 

 

Transportlīdzekļa nodošana Nomniekam 

  1. Veicot rezervāciju un/vai noslēdzot Līgumu un samaksājot Rezervācijas maksu vai pilnu Nomas maksu, Nomnieks rezervē/iznomā Luxury , Premium, Family plus, Urban, Caravan, komforta klases Transportlīdzekli 
  1. Augstas aktivitātes sezonas laikā, t. i., no 15. jūnija līdz 24. augustam katru gadu, Nomnieka rezervētais izvēlētās komforta klases Transportlīdzeklis tiek nodots Nomniekam nedēļas 1.–5. dienā no plkst. 13.00 līdz plkst. 17.00 un nedēļas 6. dienā no plkst. 12.00 līdz plkst. 14 00. Ja rezervācija tiek veikta Vidējas un zemas aktivitātes sezonas laikā, Nomnieka rezervētais izvēlētās komforta klases Transportlīdzeklis tiek nodots Nomniekam nedēļas 1.–5. dienā no plkst. 12.00 līdz  plkst. 17.00 un nedēļas 6. dienā no plkst. 12.00 līdz plkst. 14.00. KEMPERI 365 ir tiesības nodrošināt Nomniekam priekšlaicīgas savākšanas pakalpojumu par Cenrādī noteikto samaksu.  
  1. Nomniekam ir tiesības papildināt sarakstu ar papildu pakalpojumiem, par ko jāveic maksājums Sabiedrībai, ierodoties, lai saņemtu Transportlīdzekli. Šādā gadījumā piemēro Cenrādī noteiktās cenas. 
  1. Nomniekam vai viņa ieceltai/pilnvarotai personai (kura darbojas saskaņā ar pilnvaru vai ir norādīta Pieteikumā kā otrs autovadītājs) ir jāierodas laikā, kad Transportlīdzeklis tiek nodots Nomniekam, kā norādīts Līgumā, un jāpārņem Transportlīdzeklis. Nomnieks var sākt izmantot Transportlīdzekli pēc tā pieņemšanas Pieteikumā/Līgumā noteiktajā nomas periodā.  
  1. Uzskata, ka Transportlīdzeklis ir rezervēts Nomniekam uz visu Pieteikumā noteiktās nomas periodu, un ja Nomnieks neierodas laikā vai kavējas saņemt Transportlīdzekli Pieteikumā/Līgumā noteiktajā nomas periodā un tas nepagarina kopējo Transportlīdzekļa nomas periodu par kavējuma laiku.  
  1. Ja Nomnieks nokavē Transportlīdzekļa saņemšanu, par to nepaziņojot (pa tālruni, e-pastu utt.), KEMPERI 365 ir tiesības nekavējoties vienpusēji izbeigt Līgumu un par to paziņot Nomniekam. Šādā gadījumā Nomnieka samaksātā Rezervācijas maksa netiek atmaksāta, un Rezervācijas maksas summa tiek uzskatīta par minimālo zaudējumu atlīdzināšanu, kas radīti Sabiedrībai, Līguma izbeigšanas gadījumā; Sabiedrība patur tiesības pieprasīt jebkurus citus zaudējumus, kas papildus radušies Līguma izbeigšanas rezultātā. Abas Puses var brīvi vienoties par noteikumiem attiecībā uz novēlotu atgriešanu, ja abas Puses tam piekrīt, taču šādai vienošanās ir jābūt rakstiskai. 
  1. Nomniekam ierodoties pieņemt Transportlīdzekli, KEMPERI 365 izsniedz Nomniekam pieņemšanas-nodošanas akta veidlapu un aicina Nomnieku rūpīgi apskatīt pieņemamo Transportlīdzekli un pieņemšanas-nodošanas aktā norādīt jebkādus defektus, nolietojuma vai lietošanas pazīmes Transportlīdzekļa pieņemšanas brīdī, nofotografēt to vai uzņemt video. Pēc tam, kad Nomnieks ir aizpildījis pieņemšanas-nodošanas aktu ar Nomnieka norādītajiem trūkumiem, KEMPERI 365 saskaņo un paraksta pieņemšanas-nodošanas aktu un nodod Nomniekam Transportlīdzekli, Transportlīdzekļa dokumentu paketi, atslēgas u.c. ar Pakalpojuma sniegšanu saistītās lietas.  
  1. Transportlīdzekļa pieņemšanas-nodošanas akts Nomniekam būs pamats, lai atdošanas brīdī novērtētu Transportlīdzekļa stāvokli un varētu konstatēt jebkādus defektus un bojājumus, kas radušies pēc Transportlīdzekļa Nomas.  
  1. Ja, Nomniekam pieņemot Transportlīdzekli, tiek atklāti defekti vai bojājumi, kas radušies Transportlīdzekļa iepriekšējā ekspluatācijā un kurus Nomnieks nav norādījis pieņemšanas-nodošanas aktā, Nomniekam nekavējoties jāinformē Sabiedrība pa tālruni [+371 27788365] un, nosūtot fotogrāfijas uz [noma@kemperi365.lv], un jāizpilda Sabiedrības dotie norādījumi.  
  1. Maksimālais Transportlīdzekļa izmantošanas periods — Transportlīdzekļa nomas perioda beigas. Ja Transportlīdzekļa atgriešana kavējas, Nomniekam ir jāinformē Sabiedrība (pa tālruni vai e‑pastu) par kavēšanos un jāsamaksā Cenrādī noteiktā kavējuma maksa par katru kavējuma stundu, kā arī jāatlīdzina Sabiedrībai visi zaudējumi, kas radušies Sabiedrībai, ja aprēķinātā un samaksātā kavējuma maksa tos nesedz. Ja Nomnieks nomas perioda beigās neatdod atpakaļ Transportlīdzekli, KEMPERI 365 ir tiesības ziņot policijai par Transportlīdzekļa zādzību. 
  1. Ja Nomnieks paredz, ka Transportlīdzekļa izmantošanas laiks var tikt pārsniegts, viņam par to jāinformē Sabiedrība vismaz 2 stundas pirms nomas termiņa beigām. Maksimālo Transportlīdzekļa izmantošanas termiņu var pagarināt, Pusēm savstarpēji vienojoties. 
  1. Pakalpojumu sniegšanas laikā KEMPERI 365 ir tiesības nomainīt Nomnieka nomāto Transportlīdzekli pret citu atbilstošas kategorijas/klases un parametru Transportlīdzekli, par to rakstiski brīdinot 1 (vienu) dienu iepriekš (tostarp pa e‑pastu vai SMS), lai veiktu Transportlīdzekļa periodisko apkopi un remontu, novērstu Transportlīdzekļa defektu vai veiktu jebkādu citu nepieciešamo darbību. Pēc šajā punktā minētā Sabiedrības paziņojuma saņemšanas Nomniekam ir jāļauj nomainīt Transportlīdzekli (tostarp, bet ne tikai, jāatdod Transportlīdzekļa atslēgas un citi Transportlīdzekļa piederumi un jāizņem no Transportlīdzekļa visas personīgās mantas) Sabiedrības norādītajā datumā, laikā un vietā, par ko Puses vienojušās, un jāpieņem cits Transportlīdzeklis saskaņā ar šiem Noteikumiem. 

 

Nomas beigas. Transportlīdzekļa atgriešana 

  1. Augstas aktivitātes sezonas laikā, t. i., no 15. jūnija līdz 24. augustam, Transportlīdzeklis jānodod atpakaļ Sabiedrībai nedēļas 1.-5.dienā no plkst. 9.00 līdz plkst. 10.00 Transportlīdzekļa saņemšanas vietā un nedēļas 6.dienā no plkst. 9.00 līdz plkst. 10.00. Ja atgriešana notiek Vidējas vai Zemas aktivitātes sezonas laikā Transportlīdzeklis jānodod atpakaļ Sabiedrībai nedēļas 1.-5. dienā no plkst. 9.00 līdz plkst. 11.00 un nedēļas 6. dienā no plkst. 9.00 līdz plkst. 11.00. KEMPERI 365 ir tiesības sniegt Nomniekam vēlās atgriešanas pakalpojumu par papildu maksu, kā norādīts Cenrādī.  
  1. Ja Nomnieks atdod atpakaļ Transportlīdzekli ārpus atgriešanas laika, tostarp ārpus Sabiedrības darba laika, Nomnieks ir atbildīgs par Transportlīdzekli līdz nākamās dienas Sabiedrības darba laikam, kura laikā atgrieztus Transportlīdzekļus pārbauda Sabiedrības pārstāvis, un līdz Transportlīdzekli pārbauda Sabiedrība. 
  1. Pirms Transportlīdzekļa atgriešanas Nomniekam jāpārbauda, vai Transportlīdzeklī nav viņa personīgo mantu, jāizmet visi atkritumi un jāpārbauda, vai visi Transportlīdzekļa dokumenti, piederumi un aksesuāri ir savās vietās. Pirms Transportlīdzekļa atstāšanas Nomniekam jāpārliecinās, ka Transportlīdzeklis ir aizslēgts, visi logi un jumta logi ir aizvērti, apgaismojums ir izslēgts un Transportlīdzeklī nav atstāti piederumi. 
  1. Pirms Transportlīdzekļa atdošanas atpakaļ Nomniekam ir jānovieto Transportlīdzekļa atslēgas tam paredzētā vietā (t. i., krūzīšu turētājā, cimdu kastītē vai citā redzamā vietā) un, atdodot atpakaļ Transportlīdzekli ārpus atgriešanas laika, tostarp ārpus Sabiedrības darba laika, ir jāglabā atslēgas līdz faktiskajam Transportlīdzekļa nodošanas brīdim Sabiedrībai (Noteikumu 4.18. punkts) vai jāatstāj tās Sabiedrības norādītajā vietā. Atslēgu atstāšana Sabiedrības norādītajā vietā neatbrīvo Nomnieku no atbildības par Transportlīdzekli līdz nākamajai dienai Sabiedrības darba laikā, kad tiek veikta atgriezto Transportlīdzekļu pārbaude un kad Sabiedrības pārstāvis veic Transportlīdzekļa pārbaudi. 
  1. Transportlīdzeklis ir jāatdod atpakaļ un jānovieto vietā, kur Transportlīdzeklis ir paņemts un kur tas vienmēr ir sasniedzams, un atļauts novietošanai saskaņā ar Ceļu satiksmes noteikumiem un citiem tiesību aktiem, noteikumiem un ierobežojumiem, kas attiecas uz Transportlīdzekļu novietošanu.  
  1. Nomniekam ir jāatdod Transportlīdzeklis tādā stāvoklī, kas nav sliktāks par to, kādā tas tika saņemts, ņemot vērā normālu nolietojumu. Lai noteiktu Transportlīdzekļa normālu nolietojumu, Valsts tehniskās apskates noteikumus. Parastā nolietojumā neietilpst, piemēram: 
  1. salauztas, deformētas vai citādi mehāniski vai termiski bojātas daļas, ierīces un mehānismi; 
  1. Transportlīdzekļa virsbūves locījumi, krāsas slāņa bojājumi un redzami skrāpējumi (ja krāsu slānis ir bojāts līdz gruntskrāsas slānim); 
  1. krāsu slāņa nolietojums Transportlīdzekļa intensīvas mazgāšanas un (vai) tīrīšanas rezultātā; 
  1. nekvalitatīvs remonts un (vai) remonta rezultātā radušies defekti (neatkarīgi no tā, ka Nomniekam nav tiesību pašam vai ar trešo personu starpniecību veikt Transportlīdzekļa remontu); 
  1. virsbūves logu plaisas; 
  1. skrāpējumiem uz virsbūves logiem, kas radušies nepareizas Transportlīdzekļa lietošanas un (vai) tīrīšanas dēļ; 
  1. salona bojājumi, piemēram, apdeguši vai aptraipīti sēdekļi/matrači, salauzts instrumentu panelis vai citas plastmasas detaļas, bagāžnieka vāks, logu rokturi utt.; 
  1. bojāta virsbūves ģeometrija. 
  1. Atgrieztā Transportlīdzekļa novērtēšana pēc Transportlīdzekļa izmantošanas perioda (nomas perioda) notiek nedēļas 1.-5. dienā no plkst. 9.00 līdz plkst. 12.00 un nedēļas 6. dienā no plkst. 10.00 līdz plkst. 12.00. Nomniekam ir tiesības piedalīties novērtēšanā jebkurā gadījumā, pat ja šī novērtēšana notiek citā dienā nekā faktiskā Transportlīdzekļa atgriešana. Ja Nomnieks neizmanto savas tiesības piedalīties pārbaudē, tas neliedz Sabiedrībai veikt šādu novērtējumu un fiksēt jebkādus defektus, nolietojuma vai lietošanas pazīmes Transportlīdzekļa atgriešanas brīdī, nofotografēt vai veikt videoierakstu un sastādīt Transportlīdzekļa stāvokļa atgriešanas brīdī pieņemšanas-nodošanas aktu, kura secinājumi ir saistoši Nomniekam.  
  1. Ja Nomnieks ir iesaistīts Transportlīdzekļa atgriešanā un novērtēšanā, Nomniekam izsniedz otru pieņemšanas-nodošanas akta oriģināleksemplāru. Ja Nomnieks nav klāt Transportlīdzekļa atgriešanas un novērtēšanas laikā, Nomniekam uz pastāvīga informācijas nesēja (pa pastu vai e‑pastu) izsūta pieņemšanas-nodošanas akta kopiju. 

 

Notikumi Lietošanas laikā 

  1. Ja Transportlīdzeklis salūst, ja uz Transportlīdzekļa paneļa aktivizējas brīdinājuma signāli, ja tiek dzirdēti aizdomīgi trokšņi vai ja Transportlīdzeklis vairs nav droši vadāms un izmantojams, Nomniekam nekavējoties jāpārtrauc Transportlīdzekļa izmantošanu, jāpaziņo par to Sabiedrībai pa tālruni un  jāizpilda jebkurus citus Sabiedrības dotie norādījumi saistībā ar radušos situāciju. 
  1. Ja negadījuma vai citu apstākļu dēļ tiek nodarīts kaitējums Transportlīdzeklim, trešajām personām vai to īpašumam, Sabiedrībai vai tās īpašumam, Nomniekam nekavējoties jāinformē Sabiedrība un, ja nepieciešams, attiecīgās valsts iestādes vai dienesti (policija, ugunsdzēsēji u. c.), jāaizpilda ziņojums par ceļu satiksmes negadījumu un/vai jāveic visas citas nepieciešamās darbības, kas paredzētas piemērojamos tiesību aktos un ir nepieciešamas, lai novērstu vai mazinātu būtiskus zaudējumus Transportlīdzeklim, citam īpašumam un/vai personām. 

 

Citi izmantošanas nosacījumi 

  1. Ja Noteikumos nav noteikts citādi, Transportlīdzeklis, tostarp Transportlīdzekļa piederumi (piemēram, bērnu sēdeklītis, trauki, mēbeles u. tml. ) un cita manta, kas atrodas Transportlīdzeklī, Nomniekam jāizmanto saskaņā ar šo Noteikumu prasībām. 
  1. Ja vien Noteikumos nav noteikts citādi, Nomnieks drīkst izmantot Transportlīdzeklī esošo mantu, tostarp tās piederumus, tikai paredzētajam mērķim, tikai Transportlīdzeklī vai kopā ar to un tikai Pakalpojumu izmantošanas laikā. 
  1. Izmantojot Transportlīdzeklī esošo mantu, tostarp tā piederumus, Nomniekam jāievēro šīs mantas lietošanas instrukcijas un citas prasības. 
  1. Pēc Transportlīdzekļa lietošanas beigām Nomniekam ir jāatdod Transportlīdzekļa manta, ieskaitot tā piederumus, kopā ar atdoto Transportlīdzekli tādā stāvoklī, kas nav sliktāks par to, kādā manta tika saņemta, ņemot vērā normālu nolietojumu, un jāatstāj atdotā manta tai pielāgotajā un/vai paredzētajā vietā. 

 

  1. ATBILDĪBA 

Vispārīgi noteikumi par kaitējuma kompensēšanu 

  1. Nomnieks, kā lielāka apdraudējuma avota operators, uzņemas pilnu atbildību par Noteikumu, normatīvo aktu pārkāpumiem un Sabiedrībai, Transportlīdzeklim un/vai trešajām personām nodarīto kaitējumu visā Līguma darbības un Transportlīdzekļa izmantošanas laikā. Nomnieks ir atbildīgs par to personu drošību, veselību, dzīvību, kā arī par to personu mantas bojājumiem, iznīcināšanu vai bojāeju, kas izmanto Transportlīdzekli kopā ar Nomnieku (piemēram, pasažieri), kā arī par savas vai citu personu mantas bojājumiem, iznīcināšanu vai bojāeju, ja vien piemērojamie normatīvie akti neparedz citādi. 
  1. Nekas šajos Noteikumos neierobežo Sabiedrības tiesības pieprasīt zaudējumu piedziņu no trešajām personām, kuras ar savu darbību vai bezdarbību ir nodarījušas šos zaudējumus Sabiedrībai, taču šādas Sabiedrības tiesības nekādā veidā neierobežo Nomnieka atbildību. 
  1. Šajos Noteikumos Sabiedrībai nodarītie zaudējumi (kaitējums) ietver (bet neaprobežojas ar): 
  1. kaitējumu Transportlīdzeklim (tostarp tā vērtības samazināšanos) un tajā esošajai mantai, ieskaitot aksesuārus; 
  1. kaitējumu Sabiedrības reputācijai, nemateriālajai vērtībai un reputācijai, preču zīmēm un nosaukumam; 
  1. visas izmaksas, kas saistītas ar Transportlīdzekļa transportēšanu, glabāšanu, tīrīšanu, novietošanu un remontu (gan tās, kas faktiski radušās, gan tās, kas nav radušās, bet kuras zaudējumu novērtētājs ir identificējis un novērtējis kā nepieciešamas Transportlīdzekļa remontam); 
  1. izmaksas, kas saistītas ar kaitējuma novērtēšanu, noteikšanu, regulēšanu un administrēšanu; 
  1. izmaksas, kas saistītas ar Transportlīdzekļa pārdošanu vai atsavināšanu; 
  1. izmaksas parādu atgūšanai; 
  1. netiešie zaudējumi (piemēram, negūtie ienākumi, Transportlīdzekļa dīkstāve); 
  1. izdevumi, lai novērstu vai samazinātu bojājumus. 
  1. Neierobežojot šo Noteikumu nosacījumu piemērošanu, Nomnieks ir pilnībā atbildīgs par jebkādiem Transportlīdzeklim un Sabiedrībai nodarītajiem zaudējumiem: 
  1. ja Transportlīdzeklis vai kāda tā daļa ir nozagta vai bojāta, jo vadītājs ir atstājis atvērtus logus, jumta logu, durvis utt.; 
  1. Transportlīdzekļa vai tā daļu zādzība vai bojājumi, ko izdarījušas personas, kuras izmantojušas Transportlīdzekli kopā ar Nomnieku vai ar Nomnieka piekrišanu. 
  1. Nomnieks nav atbildīgs par zaudējumiem, kas nodarīti Transportlīdzeklim, Sabiedrībai vai jebkurai citai personai, ja: 
  1. šādi pārkāpumi vai bojājumi ir radušies Sabiedrības un/vai trešo personu vainas dēļ (izņemot trešo personu vainu, kas minēta Noteikumu 5.6. punktā, par kuru atbildīgs ir Nomnieks); 
  1. Transportlīdzekļa bojājumi ir radušies iepriekšējas Transportlīdzekļa lietošanas vai normāla nolietojuma rezultātā, ja Nomnieks ir nekavējoties informējis Sabiedrību par šādiem bojājumiem un ir ievērojis Sabiedrības dotos norādījumus; 
  1. pastāv citi likumīgi iemesli, kas ierobežo vai izslēdz Nomnieka atbildību (piemēram, nepārvaramas varas apstākļi, valsts darbība utt.). 
  1. Gadījumos, kad Noteikumu vai citu tajos minēto darbību pārkāpumu un/vai zaudējumus Sabiedrībai un/vai citām personām, tostarp Nomniekam, nodara trešā persona, kurai Nomnieks ar savu aktīvo vai pasīvo darbību un/vai bezdarbību tieši vai netieši, tīši vai netīši, ar nodomu vai aiz neuzmanības, atļauj, piekrīt, nodod vai kā citādi ļauj, padara iespējamu vai citādi rada iespēju, vai nenovērš trešās personas vai to grupas piekļuvi, izmantošanu un/vai Transportlīdzekļa, tā piederumu un/vai sava konta izmantošanu: 
  1. Nomnieks uzņemas visus riskus, atbildību un zaudējumus par Noteikumu, tiesību aktu pārkāpumiem un/vai zaudējumiem, kas radušies Sabiedrībai un/vai trešajām personām trešo personu darbības vai bezdarbības rezultātā; 
  1. Noteikumos minētie naudas sodi, zaudējumu atlīdzība, citi atbildības pasākumi un visas to sekas attiecas uz Nomnieku, pieņemot, ka šādas darbības un pārkāpumus ir izdarījis Nomnieks un ka zaudējumus ir radījis Nomnieks; 
  1. visas citas šādu darbību un bezdarbības sekas attiecas uz Nomnieku, pieņemot, ka šādas darbības/bezdarbību ir veicis Nomnieks. 

 

Soda nauda 

  1. Noteikumi attiecas uz naudas sodiem un to piemērošanas nosacījumiem, principiem un procedūrām, un konkrēti soda naudu veidi un to apmēri ir noteikti Cenrādī, kas var tikt periodiski atjaunināti. Cenrādis ir pieejams Tīmekļa vietnē. Turklāt pirms katras rezervācijas/Pieteikuma apstiprināšanas Nomniekam ir jāiepazīstas ar Cenrādi, kas piemērojams katrai rezervācijai un ir spēkā attiecīgajā brīdī. 
  1. Noteikumos minētās un Cenrādī uzskaitītās soda naudas ir uzskatāmas par Sabiedrības iepriekš noteiktiem nākotnes, neapstrīdamiem un nepierādāmiem zaudējumiem, tostarp zaudējumiem Sabiedrības labajai reputācijai, nemateriālajai vērtībai, preču zīmēm un nosaukumam, Sabiedrības tēlam, kā arī par visām citām neērtībām, grūtībām, u. c. zaudējumi, kas var rasties Sabiedrībai, ja Nomnieks nepareizi izpildījis vai nav izpildījis Nomnieka prasības, t. i., ja tās radušās Nomnieka prettiesiskas rīcības rezultātā. Jebkuras soda naudas, kas Nomniekam uzliktas saskaņā ar šiem Noteikumiem un kuru apmērs ir norādīts Cenrādī, ir paredzētas, pirmkārt, lai nodrošinātu Nomnieka saistību pienācīgu izpildi saskaņā ar šiem Noteikumiem un, otrkārt, lai kompensētu Sabiedrībai radītos zaudējumus, bet tās nav interpretējamas vai saprotamas kā soda sankcijas, kuru mērķis ir sodīt Nomnieku, pat ja tās tiek sauktas par „soda naudām”. 
  1. Noteikumos noteiktās soda naudas un citas sankcijas nav kumulatīvas, t. i., tās neietver visus Sabiedrībai radušos zaudējumu atlīdzību. Nomnieks, samaksājot Cenrādī norādīto soda naudu, papildus atlīdzina Sabiedrībai visus zaudējumus vai zaudējumu veidus, kurus nesedz samaksātā soda nauda. Soda naudas samaksa neatbrīvo Nomnieku no pienākuma atlīdzināt Sabiedrībai jebkurus citus zaudējumus, kas radušies Sabiedrībai un ko nesedz samaksātā soda nauda. Turklāt, soda naudas piemērošana neatbrīvo Nomnieku no pienākuma pildīt citus šajos Noteikumos un/vai tiesību aktos noteiktos pienākumus, ciktāl šo pienākumu būtība un saturs nav ietverts vai mainīts ar Nomnieka samaksāto soda naudu. Visi gadījumi, kad atsevišķu Nomnieka darbību rezultātā radušies atsevišķi zaudējumu veidi, tiek noteikti un novērtēti atsevišķi, pat ja tie radušies vienlaicīgi. Kompensācija (soda naudas un/vai atlīdzības veidā) par atsevišķiem/dažādiem zaudējumu/bojājumu veidiem, ko izraisījušas šādas atsevišķas darbības, nav savstarpēji izslēdzošas un tiek piemērota atsevišķi katram šādam zaudējumu/bojājumu veidam un attiecīgi Nomnieka darbībai, kas to izraisījusi. 
  1. Nomniekam ir jāmaksā Sabiedrībai soda nauda Cenrādī noteiktajā apmērā šādos gadījumos (gadījumu saraksts ir tikai orientējošs un nav izsmeļošs, bet pilnīgs soda naudu saraksts ir sniegts Cenrādī): 
  1. par Transportlīdzekļa, piederumu vai aprīkojuma bojājumiem vai zaudējumiem; 
  1. par smēķēšanu Transportlīdzeklī; 
  1. par bīstamu, huligānisku vai pārgalvīgu braukšanu, atļautā ātruma pārsniegšanu; 
  1. par netīru Transportlīdzekli, ja tas ir netīrāks nekā normālā Transportlīdzekļa lietošanas laikā (piemēram, tiek braukts pa bezceļu, mežiem, ūdenstilpēm, sekliem purviem, kalniem, tādās vietās, pie kurām nokļūstams tikai ar specializētiem Transportlīdzekļiem vai tam speciāli sagatavotiem automobiļiem vai pārkāpjot ceļu satiksmes noteikumu u. c.); 
  1. par Transportlīdzekļa vadīšanu alkohola reibumā (vairāk nekā 0,00 promiles), narkotisko vai citu psihoaktīvo vielu ietekmē (vai ja Nomnieks ir lietojis alkoholu vai citas apreibinošas vielas pēc negadījuma pirms negadījuma apstākļu noskaidrošanas, vai izvairījies no alkohola vai reibuma pārbaudes (šajos noteikumos ar alkohola un reibuma stāvokli saprot normatīvajos aktos noteiktajā izpratnē). Nomniekam ir pienākums samaksāt Sabiedrībai soda naudu Cenrādī noteiktajā apmērā par Transportlīdzekļa vadīšanu alkohola reibumā (virs 0,00 promilēm), narkotisko vai citu psihoaktīvo vielu ietekmē, kā arī gadījumos, kad viņš/viņa ir nodevis Transportlīdzekli vai kā citādi nodrošinājis iespēju citai personai vadīt Transportlīdzekli alkohola reibumā (virs 0,00 promilēm), narkotisko vai citu psihoaktīvo vielu ietekmē, vai ja šāda persona ir izvairījusies no alkohola daudzuma vai reibuma pakāpes pārbaudes; 
  1. par Transportlīdzekļa, tā satura vai mantas zādzību, nozaudēšanu vai nelikumīgu piesavināšanos; 
  1. par atļauju citām personām izmantot Nomnieka Kontu vai nomāto Transportlīdzekli; 
  1. par jebkuru citu šo Noteikumu vai tiesību aktu pārkāpumu. 
  1. Nomnieks neiegūst īpašumtiesības uz Transportlīdzekli vai regresa tiesības pret Sabiedrību vai Transportlīdzekļa īpašnieku pēc soda naudas vai kompensācijas samaksas Sabiedrībai. 
  1. Gadījumā, ja Nomnieks pazaudē Transportlīdzekļa aizdedzes atslēgas, Nomniekam ir pienākums samaksāt Sabiedrībai Cenrādī norādīto soda naudu, kas paredzēta, lai kompensētu Sabiedrībai zaudējumus, kas radušies Sabiedrībai, novēršot, nepieļaujot, konstatējot, administrējot šādu notikumu, kā arī kompensētu visas atslēgu iegādes (izgatavošanas) un programmēšanas izmaksas. 
  1. Sods par Transportlīdzekļa vadīšanu alkohola reibumā (virs 0,00 promilēm), narkotisko vai citu psihoaktīvo vielu ietekmē (vai ja Nomnieks ir lietojis alkoholu vai citas apreibinošas vielas pēc negadījuma pirms negadījuma apstākļu konstatēšanas vai ir izvairījies no dzēruma vai reibuma pārbaudes), kas norādīts Cenrādī, tiek uzskatīts par Nomnieka un Sabiedrības iepriekš saskaņotu un neapstrīdamu kaitējumu Sabiedrības reputācijai, labajam vārdam, tās zīmoliem un nosaukumam, korporatīvajiem principiem un Sabiedrības sociālajam tēlam, un ir paredzēts, lai kompensētu Sabiedrībai visas citas neērtības, ierobežojumus u. c., ko Nomnieka Noteikumu neievērošanas dēļ cieš  KEMPERI 365. Attiecīgā soda nauda kalpo arī tam, lai pienācīgi izpildītu Nomnieka pienākumu nevadīt transportlīdzekli alkohola (ne vairāk kā 0,00 promiles), narkotisko vai citu psihoaktīvo vielu reibumā, kā sīkāk aprakstīts šajos noteikumos, un ar to saistīto preventīvo funkciju. 

 

Satiksmes negadījumā radušies zaudējumi 

  1. Ievērojot Noteikumu 5.15. punktā noteiktos izņēmumus, gadījumā, ja Transportlīdzeklis ir bojāts negadījumā vai Sabiedrībai ir nodarīti citi zaudējumi, un šajā negadījumā ir vainojams Nomnieks, Nomnieks atlīdzina Sabiedrībai visus zaudējumus, kas radušies šāda negadījuma rezultātā, nepārsniedzot EUR 1500.00  (viens tūkstotis pieci simti euro, 00 centi), un nav atbildīgs par jebkādu papildu zaudējumu atlīdzināšanu Sabiedrībai, kas radušies negadījuma rezultātā. Šādā gadījumā KEMPERI 365 sedz visus atlikušos zaudējumus, kas radušies šāda notikuma rezultātā un tie pārsniedz 1500 EUR (piecus simtus euro, 00 centi). Norādītā summa EUR 1500  (viens tūkstotis pieci simti euro, 00 centi) ir atvasināta no obligātās pašrisku summas, kas piemērojama saskaņā ar Sabiedrības KASKO apdrošināšanas līgumu ar apdrošināšanas sabiedrību, un ir vienāda ar to.  
  1. Turpmāk minētajos gadījumos, ja Transportlīdzeklis ir bojāts negadījumā vai Sabiedrībai ir nodarīti jebkādi citi zaudējumi un ja Nomnieks ir vainojams šādā negadījumā, Nomniekam ir jāatlīdzina Sabiedrībai visi zaudējumi, kas nav ierobežoti ar Noteikumu 5.14. punktā norādīto summu:  
  1. ja bojājums radies, Transportlīdzeklim piedaloties jebkāda veida sporta pasākumā, sacensībās vai treniņā; 
  1. ja Transportlīdzekli vadīja persona, kurai nav šādu tiesību; 
  1. ja Transportlīdzeklis tiek izmantots nolūkam, kam tas nav paredzēts vai projektēts (tostarp, ja negadījums noticis, braucot pa bezceļiem (aizsalušas ūdenstilpes, meži, pļavas u. c.)); 
  1. ja personai nav tiesību vadīt šādas kategorijas vai visus Transportlīdzekļus vai Transportlīdzekli vada persona, kurai nav tādas tiesības (tostarp persona, kurai Nomnieks ir nodevis Transportlīdzekli, pārkāpjot šos Noteikumus); 
  1. ja Transportlīdzekļa vadītājs ir bijis alkohola (virs 0,00 promilēm), narkotiku vai citu psihoaktīvo vielu ietekmē (tostarp, ja Nomnieks ir lietojis alkoholu vai citas apreibinošas vielas pēc negadījuma līdz negadījuma apstākļu noskaidrošanai vai izvairījies no reibuma pārbaudes); 
  1. ja kaitējums nodarīts tīši vai rupjas neuzmanības dēļ (piemēram, par ātruma pārsniegšanu, bīstamu vai agresīvu braukšanu, citiem smagiem ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem); 
  1. kad Nomnieks atstāj notikuma vietu; 
  1. ja Nomnieks neievēro ceļu policijas vai citu kompetento iestāžu norādījumus; 
  1. ja Nomnieks Transportlīdzekli izmanto noziedzīga nodarījuma izdarīšanai; 
  1. ja Nomnieks pārkāpj Noteikumu 5.17. punktā noteiktos pienākumus; 
  1. ja apdrošinātājs jebkādu citu iemeslu dēļ atsaka KASKO apdrošināšanas atlīdzības pilnīgu vai daļēju izmaksu un šādi iemesli ir radušies Nomnieka vainas dēļ. 

 

Zaudējumi, ko rada ar satiksmi nesaistīti negadījumi 

  1. Nomniekam ir jāuztur Transportlīdzeklis nomas perioda laikā, jāuztur tas pienācīgā stāvoklī un nomas perioda beigās jāatdod Transportlīdzeklis un tā piederumi Sabiedrībai tādā pašā stāvoklī, kādā tie saņemti, ņemot vērā normālu nolietojumu. Ja Nomnieks, izņemot negadījuma rezultātā, sabojā nomāto Transportlīdzekli vai tā piederumus (piemēram, dažādi skrāpējumi uz virsbūves, bojājumi Transportlīdzekļa salonā, netīrumi u. tml.), tas ir atbildīgs Sabiedrībai par visiem zaudējumiem, kas radušies šādu bojājumu rezultātā.  

 

Satiksmes negadījuma rezultātā trešajām personām nodarītais kaitējums (zaudējumi). Apdrošināšana 

  1. Negadījuma gadījumā Nomniekam ir jāievēro Latvijas Republikas Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likumā noteiktie pienākumi, tostarp: 

jāveic visi viņam pieejamie saprātīgie pasākumi, lai ierobežotu kaitējumu, jāveic visi vajadzīgie pasākumi, lai cietušajiem sniegtu medicīnisko palīdzību, un, ciktāl iespējams, jāsargā cietušo īpašums; 

ceļu satiksmes noteikumos paredzētajos gadījumos par satiksmes negadījumu nekavējoties jāziņo policijai; 

tiesību aktos noteiktajos gadījumos jāaizpilda ceļu satiksmes negadījuma protokols, uzzīmējot negadījuma shēmu, aprakstot negadījuma apstākļus un dodot to parakstīt visiem satiksmes dalībniekiem; 

pārējiem ceļu satiksmes negadījuma dalībniekiem jāsniedz informācija, kas nepieciešama, lai noteiktu apdrošināšanas sabiedrību, kas apdrošinājusi viņa civiltiesisko atbildību; 

par negadījumu nekavējoties jāziņo Sabiedrība. 

Nomniekam ir pienākums atlīdzināt trešajām personām nodarītos zaudējumus vai citādi kompensēt tām nodarīto kaitējumu negadījuma gadījumā (vai atlīdzināt šādas summas civiltiesiskās atbildības apdrošinātājam), ja Nomnieka vainas dēļ vai citu iemeslu dēļ, par kuriem Sabiedrība nav atbildīga, apdrošinātājs atsakās izmaksāt apdrošināšanas atlīdzību saskaņā ar Transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas polisi: 

Nomnieks ir pārkāpis Noteikumu 5.17. punktā noteiktos pienākumus; 

pastāv Noteikumu 5.15. punktā minētie apstākļi; 

kaitējums ir radies laikā, kad Transportlīdzeklis nav piedalījies koplietošanas ceļu satiksmē: garāžā, remontdarbnīcā, citā vietā ārpus ceļa vai izmantots darbam bezceļa apstākļos; 

gadījumos, kad zaudējumi pārsniedz Sauszemes Transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas polisē paredzēto summu vai apdrošinātājs, Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs u. c. atsakās izmaksāt apdrošināšanas atlīdzību citu iemeslu dēļ, par kuriem Sabiedrība nav atbildīga; 

gadījumos, kad Nomnieka vainas dēļ Transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas polise ir spēkā neesoša vai apdrošinātājs atsakās izmaksāt apdrošināšanas atlīdzību. 

 

Zaudējumu noteikšana. Kaitējuma atlīdzināšana 

  1. Gadījumā, ja KEMPERI 365 cieš zaudējumus (izņemot gadījumus, kad zaudējumu apmērs iekļaujas zaudējumu (soda naudu) summās, par kurām puses ir iepriekš vienojušās un kuras ir paredzētas Cenrādī), Sabiedrībai nodarīto zaudējumu apmēru (zaudējumu summu) nosaka Sabiedrība, izmantojot savus pakalpojumu zaudējumu novērtētājus un/vai citus šādu pakalpojumu sniedzējus. 
  1. Pēc sākotnējās informācijas saņemšanas Sabiedrība vai Sabiedrības iecelts vērtētājs veic bojājuma/kaitējuma notikuma izmeklēšanu, kas var ietvert Nomnieka, notikuma liecinieku, Transportlīdzekļa un notikuma vietas apskati, aptaujā attiecīgās tiesībsargājošās, ārstniecības un medicīniskās ekspertīzes iestādes, kā arī organizācijas, kuru rīcībā ir psihoneiroloģiskā, toksikoloģiskā, narkoloģiskā uzskaite, un citas organizācijas, uzņēmumus vai iestādes. Vajadzības gadījumā tiek uzņemtas fotogrāfijas, video un veikti testi. Zaudējumu noteikšanas un izmeklēšanas laikā Nomniekam ir tiesības iesniegt Sabiedrībai un/vai tās ieceltajam vērtētājam papildu materiālus un paskaidrojumus. 
  1. Transportlīdzekļa bojājumi un Sabiedrībai nodarītie zaudējumi (kaitējums) tiek noteikti un novērtēti saskaņā ar Transportlīdzekļu, cita īpašuma novērtēšanas un novērtēšanas metodikām, zaudējumu novērtēšanas metodikām un noteikumiem vai saskaņā ar Sabiedrības noteiktajiem minimālajiem Sabiedrības zaudējumu atlīdzības apmēriem, kas norādīti Cenrādī. 
  1. Sabiedrība vai tās iecelts vērtētājs informē Nomnieku par zaudējumu novērtēšanas procesu un pēc zaudējumu novērtēšanas pabeigšanas izsniedz Nomniekam informatīvu paziņojumu un/vai ziņojumu, tāmi un saistītos dokumentus un informāciju. Sabiedrības vai tās nolīgtā vērtētāja secinājumi ir saistoši Nomniekam., ja vien saskaņā ar šo noteikumu 5.5. punktā izklāstīto procedūru netiek pierādīts, ka tie būtiski neatbilst faktiskajai situācijai. Gadījumos, kad KEMPERI 365 tiek nodarīts kaitējums (izņemot gadījumus, kad zaudējumu apmērs ietilpst pušu iepriekš saskaņoto zaudējumu (soda naudas) apmēros, kuru apmēri ir paredzēti Cenrādī, zaudējumu apmērs, kas nodarīts KEMPERI 365 (zaudējuma apmēru) nosaka KEMPERI 365 ar savu servisa bojājumu novērtētāju un/vai citu šādu pakalpojumu sniedzēju palīdzību. Transportlīdzekļiem ir ražotāja garantija, visas detaļas tiek nomainītas tikai pret jaunām oriģinālajām detaļām autorizētā servisā. Šis nosacījums tiek ņemts vērā arī izvērtēšanas laikā. Nomnieks, saņēmis Noteikumu 5.21.-5.23.punktos noteiktos dokumentus un/vai rēķinu, veic apmaksu 5 (piecu) dienu laikā (izņemot gadījumus, kad Nomnieks izmanto savas tiesības, kas paredzētas Noteikumu 6.4.punktā). Ja KEMPERI 365 šo dokumentu iesniegšanas dienā joprojām kontrolē Nomnieka iemaksāto Ķīlu, KEMPERI 365 soda naudas/zaudējumu/papildu nodokļa summas ieskaita no Ķīlas (informējot Nomnieku), un, ja Ķīlas summa nav pietiekama – Nomnieks iemaksā atlikušo summu augstāk norādītajā kārtībā. 
  1. Nomnieks 5 (piecu) dienu laikā var iesniegt pamatotus iebildumus pret Sabiedrības vai Sabiedrības piesaistītā vērtētāja veikto zaudējumu novērtējumu, iesniedzot Nomnieka piesaistīta neatkarīga sertificēta (licencēta) vērtētāja (eksperta) ziņojumu, kas atbilst šāda veida novērtējumam un dokumentiem tiesību aktos noteiktajām prasībām (turpmāk — „Alternatīvais zaudējumu ziņojums”). Nomnieka iesniegtais Alternatīvais zaudējumu ziņojums un visi citi dokumenti, ko Nomnieks iesniedz Sabiedrībai, tiek vērtēti kopā ar citu informāciju, ko apkopojusi un sagatavojusi Sabiedrība un tās ieceltais vērtētājs un citi pakalpojumu sniedzēji. Ja starp pusēm rodas domstarpības par zaudējumu apmēru, galīgo lēmumu šajā jautājumā pieņem Sabiedrības vērtētājs, un viņa atzinumi ir saistoši Sabiedrībai un Nomniekam. Nomnieks sedz visas izmaksas, kas saistītas ar Alternatīvo zaudējumu ziņojumu un viņa nolīgtā neatkarīgā zaudējumu novērtētāja vai citu trešo personu darbu. 
  1. Nomnieks sedz Sabiedrībai radušos zaudējumu konstatēšanas, noregulēšanas un administrēšanas izmaksas, kā arī jebkuras alternatīvas vai papildu izmeklēšanas vai zaudējumu novērtēšanas izmaksas, kas radušās Nomniekam, īstenojot Noteikumu 5.22. punktā paredzētās tiesības. 

 

Papildu maksa 

  1. Ja Nomnieks, izmantojot Transportlīdzekli, pārkāpj ceļu satiksmes noteikumus, KEMPERI 365 ir tiesības iekasēt administrēšanas maksu, kuras apmērs ir norādīts Cenrādī. Administrēšanas maksa ir paredzēta, lai segtu Sabiedrības minimālās izmaksas, kas saistītas ar šāda pārkāpuma administrēšanu. 
  1. Visus naudas sodus, ko jebkura valsts uzliek Nomniekam par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem, sedz Nomnieks. 
  1. Nomniekam ir pašam jāmaksā Nomnieka nodeva par pakalpojumu un Transportlīdzekļu izmantošanu tiesību aktos noteiktajā kārtībā. Nomnieka pienākums ir pārbaudīt, vai valsts, kuru viņš apmeklē, ir iekļauta Zaļās kartes (civiltiesiskās atbildības apdrošināšana) sarakstā, un, ja tā nav iekļauta šajā sarakstā, Nomniekam pirms iebraukšanas šajā valstī uz sava rēķina ir jānoslēdz obligātā civiltiesiskās atbildības apdrošināšana. 
  1. Noteikumos paredzētajos gadījumos Nomniekam ir pienākums segt arī izmaksas, kas Sabiedrībai radušās saistībā ar Nomnieka nodarīto zaudējumu vai parāda administrēšanu, ja vien šādas izmaksas jau nav iekļautas Cenrādī noteiktajā līgumsoda summā. 
  1. Nomniekam ir jāmaksā arī citi papildmaksājumi, kas norādīti Cenrādī. 

 

Naudas sodu, piemaksu un citu summu maksāšanas nosacījumi 

  1. Sabiedrība automātiski debetē Cenrādī norādīto līgumsoda un/vai papildu maksas summu no Ķīlas, kā arī no Maksājumu konta/Maksājumu kartes, ja tai ir informācija un iespējas to darīt. Norakstīšana tiek veikta, tiklīdz pārkāpums ir konstatēts, pienācīgi dokumentēts un iepriekš paziņots Nomniekam (pa e‑pastu vai citādi). 
  1. Pēc Noteikumu 5.21.–5.23. punktā minēto dokumentu un/vai rēķina saņemšanas Nomnieks apmaksā rēķinu 5 (piecu) dienu laikā (ja vien Nomnieks neizmanto noteikumu 5.23. punktā paredzētās tiesības).  
  1. Ja KEMPERI 365 šo dokumentu iesniegšanas dienā joprojām pārvalda Nomnieka samaksāto Ķīlu, KEMPERI 365 piedzen soda naudu/kaitējumu/papildu maksājumu summas no Ķīlas (par to rakstiski informējot Nomnieku), un gadījumā, ja Ķīlas summa ir nepietiekama, atlikušo summu Nomnieks samaksā saskaņā ar 5.30. punktu.  
  1. Ņemot vērā, ka Ķīla ir paredzēta Nomnieka saistību nodrošināšanai saskaņā ar Līgumu, tajā skaitā, slēptu Transportlīdzekļa defektu un ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu rezultātā radušos zaudējumu atlīdzināšanai, KEMPERI 365 ir tiesības paturēt Ķīlu 20 kalendārās dienas no dienas, kad Transportlīdzeklis tiek atdots Sabiedrībai. Turklāt ja šo 20 kalendāro dienu laikā KEMPERI 365 konstatē Transportlīdzekļa bojājumus, tad KEMPERI 365 ir tiesības paturēt Ķīlu papildus 40 kalendārās dienas.  

 

Sabiedrības atbildība 

  1. Sabiedrība ir atbildīga par savu saistību izpildi saskaņā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem un atlīdzina Nomniekam jebkādus zaudējumus, kas radušies Sabiedrības saistību nepienācīgas izpildes dēļ, tikai tad, ja šādi zaudējumi radušies Sabiedrības vainas dēļ. 
  1. Neierobežojot iepriekš minēto, ciktāl šādus atbildības ierobežojumus pieļauj piemērojamie tiesību akti, KEMPERI 365 nav atbildīgs par: 
  1. zaudējumiem, kas Nomniekam radušies saistībā ar kavējumiem (piemēram, novēlota ierašanās u. c.), nokavētiem termiņiem u. tml., kas ir saistīti ar Pakalpojumu izmantošanu; 
  1. zaudējumiem, ko Nomnieks, izmantojot Pakalpojumus, nodarījis trešajām personām vai to īpašumam; 
  1. Nomnieka mantai, veselībai vai dzīvībai nodarīto kaitējumu, ko Nomnieks ir cietis, izmantojot Pakalpojumus; 
  1. negūtu peļņu, ienākumiem, uzņēmējdarbības zaudēšanu, nenoslēgtiem vienošanās dokumentiem vai līgumiem, programmatūras, datu vai informācijas bojājumu vai iespēju zaudējumu, reputācijas pasliktināšanos vai tai nodarītiem kaitējumiem; 
  1. Zaudējumi, kas Nomniekam radušies sakarā ar nespēju izmantot Transportlīdzekli ceļu satiksmes negadījuma vai citu no Sabiedrības neatkarīgu iemeslu dēļ; 
  1. zaudējumiem, kas pārsniedz nesniegto vai nepareizi sniegto Pakalpojumu izmaksas. 
  1. Ja KEMPERI 365 nespēj nodrošināt pienācīgu Pakalpojumu sniegšanu Nomniekam (t. i., rezervācijas brīdī rezervētā konkrētās komforta klases Transportlīdzeklis Sabiedrībā nav pieejams vai to nevar izmantot), KEMPERI 365 ir pienākums pēc tā izvēles: 
  1. Bez maksas piedāvāt Nomniekam citu vismaz tādas pašas komforta klases Transportlīdzekli; 
  1. Piedāvāt Nomniekam zemākas komforta klases Transportlīdzekli un atlaidi, kuras apmēru aprēķina, nosakot Pakalpojuma maksas cenu starpību starp dažādām komforta klasēm; 
  1. Piedāvāt izbeigt Līgumu un atmaksāt Rezervācijas maksu.  

 

  1. PAKALPOJUMU CENA. PAPILDU MAKSAS. APMAKSAS NOTEIKUMI 
  1. Par Pakalpojumu izmantošanu Nomnieks maksā Sabiedrībai Pakalpojumu cenrādī norādīto un Pakalpojumu pieteikšanas (rezervācijas) brīdī spēkā esošo Pakalpojumu maksu, kā arī jebkādas papildu maksas, kas norādītas Cenrādī. 
  1. Par Pakalpojumiem Nomniekam ir jānorēķinās ne vēlāk kā Nomas sākumā.  
  1. Sabiedrība izraksta rēķinu par Pakalpojumiem un nosūta to Nomniekam uz Līgumā norādīto e‑pastu.  
  1. Pēc rēķinu saņemšanas Nomnieks 5 (piecu) darba dienu laikā pārbauda rēķinus, lai pārliecinātos, ka tie ir pareizi, un informē Sabiedrību, ja tiek konstatētas neatbilstības. Nomniekam 5 (piecu) darba dienu laikā pēc rēķina saņemšanas ir jāiesniedz pretenzijas saistībā ar rēķinos norādīto informāciju. Ja Nomnieks neizsaka nekādas pretenzijas norādītā termiņa laikā, tiek uzskatīts, ka Nomnieks piekrīt izrakstītajam rēķinam. 
  1. Ja Nomnieks vēlas, lai rēķins tiktu atkārtoti izrakstīts vai labots ne Sabiedrības vainas dēļ (piemēram, ja Nomnieks ir sniedzis nepareizu informāciju vai ja rēķins fiziskai personai ir jāizraksta juridiskai personai), par šādu atkārtotu rēķina izrakstīšanu vai labošanu ir jāmaksā papildu maksa, saskaņā ar Cenrādī norādīto. 
  1. Gadījumā, ja Nomnieks savlaicīgi nesamaksā Sabiedrībai un neveic maksājumus Sabiedrības noteiktajā papildu saprātīgā termiņā, KEMPERI 365 ir tiesības pilnvarot parādu piedziņas uzņēmumu veikt piedziņas darbības vai nodot savu prasījumu pret Nomnieku parādu piedziņas uzņēmumam vai citiem saimnieciskās darbības veicējiem. Sabiedrības rīcībā esošie Nomnieka personas dati parādu piedziņas, administrēšanas, zaudējumu novērtēšanas un pārvaldības u. c. nolūkos var tikt nodoti valsts iestādēm un/vai tiesu izpildītājiem, citām personām un iestādēm, kas ir tiesīgas saņemt un apstrādāt šādus datus. 
  1. Ja Nomnieks neveic Transportlīdzekļa atgriešanu, KEMPERI 365 ir tiesības pārtraukt Pakalpojumu sniegšanu Nomniekam, bloķēt Transportlīdzekļa izmantošanu, atslēgšanu un/vai iedarbināšanu un ziņot policijai par neatļautu Transportlīdzekļa piesavināšanos. 
  1. Visas summas, kas Nomniekam saskaņā ar Līgumu jāmaksā Sabiedrībai, tiek maksātas, debetētas un kreditētas šādā secībā: 
  1. soda naudas; 
  1. kaitējuma kompensācija (kompensācija par zaudējumiem); 
  1. citas Sabiedrības ar Pakalpojuma sniegšanu/atcelšanu maksājamas papildu maksas un maksājumi; 
  1. parādsaistības par sniegtajiem Pakalpojumiem. 

 

Dāvanas, atlaides, kuponi 

  1. Nomnieks var iegādāties vai saņemt no citas personas Sabiedrības atzītu dāvanu kuponu vai atlaižu kuponu, vai arī KEMPERI 365 pēc saviem ieskatiem kā kompensāciju par neērtībām vai izdevumiem, kas Nomniekam radušies, izmantojot Pakalpojumus, var piešķirt Nomniekiem dāvanu kuponu, atlaižu kuponu vai citu sadarbības veicināšanas līdzekli (turpmāk tekstā – „Kupons”), ko Nomnieks ir tiesīgs izmantot, lai samaksātu par Pakalpojumiem. 
  1. Sabiedrība piedāvā dažādu nominālvērtību un izmēru Kuponus.  
  1. Kupons nenozīmē Sabiedrības garantiju vai apņemšanos, ka KEMPERI 365 turpinās sniegt pakalpojumus, kas tika sniegti Kupona iegādes brīdī, ar tādiem pašiem nosacījumiem un tādā pašā veidā neierobežotu laiku. 
  1. Kuponā norādītā atlaides vērtība sedz attiecīgo Pakalpojuma izmaksas daļu ar iekļautu PVN likmi. PVN rēķins par sniegtajiem Pakalpojumiem tiek izrakstīts saskaņā ar Noteikumos izklāstīto kārtību un nosacījumiem, un tiek uzskatīts, ka kupons dod Nomniekam tiesības saņemt atlaidi par attiecīgo Pakalpojumu summu, kas attiecīgi samazina Pakalpojumu cenu. 
  1. Kupona un tā koda derīguma termiņš ir norādīts tīmekļa vietnē vai uz paša Kupona. Ja Kuponi netiek pilnībā izmantoti to derīguma termiņa laikā, tiek uzskatīts, ka Pakalpojums ir sniegts, un šāds Kupons tiek anulēts. 
  1. Neizmantoto Kupona summu, kas izsniegta konkrētam Nomniekam par Pakalpojumiem, nevar pārskaitīt uz citas personas kontu, un tā netiek atmaksāta pēc konta dzēšanas vai anulēšanas. 
  1. Kuponu nevar apmainīt pret naudu, un pēc iegādes to nevar atdot atpakaļ, nodot u. tml. 
  1. Sabiedrība patur tiesības nepieņemt Kupona kodu, apturēt vai anulēt ar Kuponu piešķirto kredītu apjomu vai citādi ierobežot Pakalpojumu sniegšanu, ja Nomnieka rīcība rada pamatotas aizdomas, ka Kupons ir viltots, Kupona izmantošana ir krāpnieciska, nelikumīga vai citādi pārkāpj Noteikumus vai Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktās prasības. 

 

 

  1. PERSONAS DATU APSTRĀDE 
  1. Līguma darbības laikā Nomnieks savlaicīgi nodrošina, lai viņa personas dati, kas ir nodoti Sabiedrībai būtu precīzi. Jebkuru to izmaiņu gadījumā Nomnieks informē Sabiedrību 3 (trīs) darba dienu laikā no to izmaiņu dienas. 
  1. Līguma darbības laikā Sabiedrība apstrādā Nomnieka personas datus, saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un citiem normatīvajiem aktiem personas datu aizsardzības jomā. 
  1. Sabiedrība kā personas datu pārzinis apstrādā personas datus, lai nodrošinātu Transportlīdzekļa lietotāja identifikāciju, ar līgumu saistītās dokumentācijas apriti un šajā Līgumā noteikto pienākumu izpildi, kā arī lai nodrošinātu savu prasījumu tiesību realizāciju. 
  1. Sabiedrība nodrošina atbilstošus tehniskus un organizatoriskus pasākumus, kas nepieciešami, lai nodrošinātu personas datu apstrādi saskaņā ar piemērojamo tiesību aktu prasībām, tai skaitā – lai aizsargātu personas datus pret nejaušu, neatļautu vai prettiesisku piekļuvi, izpaušanu, labošanu vai nozaudēšanu. 
  1. Sabiedrība ir tiesīga nodot personas datus trešajām personām ar mērķi nodrošināt parādu piedziņu vai citu likumīgu interešu pārstāvību, ja šīm personām ir tiesisks pamats personas datu iegūšanai no Sabiedrības. 
  1. Sabiedrībai ir tiesības apstrādāt datus saskaņā ar tās Privātuma politiku.  

 

  1. LĪGUMA IZBEIGŠANA 

Nomniekam ir tiesības jebkurā laikā izbeigt Līgumu jebkāda iemesla dēļ un pieprasīt sava Konta deaktivizēšanu, par to paziņojot Sabiedrībai. Sabiedrība izbeidz Līgumu un deaktivizē Kontu 7 (septiņu) dienu laikā pēc tam, kad saņemts Nomnieka paziņojums par Līguma izbeigšanu. Līguma izbeigšana neatbrīvo Nomnieku no pienākumu izpildes, kas radušies pirms Līguma izbeigšanas.  

 

  1. Gadījumā, ja Nomnieks atsakās no Līguma/izsaka vēlmi atteikties no Pieteikuma, ko bija paredzēts veikt aktīvās sezonas laikā (no 15. jūnija līdz 24. augustam): 
  1. 60 (sešdesmit) kalendārās dienas vai vairāk pirms apstiprinātajā Pieteikumā norādītās Transportlīdzekļa piegādes dienas Nomniekam, Nomniekam tiek atmaksātas visas samaksātās summas.  
  1. Paliekot mazāk nekā 60 (sešdesmit), bet ne vairāk kā 30 (trīsdesmit) kalendārajām dienām pirms apstiprinātajā rezervācijā norādītā Transportlīdzekļa nodošanas Nomniekam datuma, Nomniekam ir tiesības bez maksas pārcelt Transportlīdzekļa nomu uz citu periodu (vienojoties ar Nomnieku un noslēdzot jaunu Pieteikumu, kurā tiktu ieskaitītas iepriekš Nomnieka samaksātās summas), vai arī viņam ir pienākums samaksāt Sabiedrībai soda naudu par Līguma izbeigšanu 50% apmērā no Rezervācijas maksas. Šo soda naudu atskaita no Rezervācijas maksas (vai Nomas cenas, kas samaksāta pirms atcelšanas), bet atlikušo summu atmaksā Nomniekam 7 (septiņu) dienu laikā;  
  1. Ja mazāk nekā 30 (trīsdesmit) kalendārās dienas pirms apstiprinātajā rezervācijā norādītā Transportlīdzekļa nodošanas Nomniekam, Nomniekam ir tiesības pārcelt Nomas periodu (ar nosacījumu, ka Nomnieks tam piekrīt un tiek noslēgts jauns Pieteikums, kurā tiek ieskaitītas Nomnieka iepriekš samaksātās summas), vai arī viņam ir pienākums samaksāt Sabiedrībai līgumsodu par Nomas līguma izbeigšanu 100% apmērā no Rezervācijas maksas. Šo soda naudu atskaita no Rezervācijas maksas (vai Nomas cenas, kas samaksāta pirms atcelšanas), bet atlikušo summu atmaksā Nomniekam 7 (septiņu) dienu laikā.  
  1. Gadījumā, ja Nomnieks atkāpjas no Līguma/izsaka vēlmi atteikties no Pieteikuma, kas bija paredzēts zemas un vidējas aktivitātes sezonas laikā (t. i., no 24. augusta līdz 14. jūnijam): 
  1. 7 (septiņas) kalendārās dienas vai vairāk pirms apstiprinātajā Pieteikumā norādītās Transportlīdzekļa piegādes dienas Nomniekam, Nomniekam tiek atmaksātas visas samaksātās summas.  
  1. Ja mazāk nekā 7 (septiņas) kalendārās dienas pirms apstiprinātajā rezervācijā norādītā Transportlīdzekļa nodošanas Nomniekam, Nomniekam ir tiesības pārcelt Nomas periodu (ar nosacījumu, ka Nomnieks tam piekrīt un tiek noslēgts jauns Pieteikums, kurā tiek ieskaitītas Nomnieka iepriekš samaksātās summas), vai arī tam ir pienākums samaksāt Sabiedrībai soda naudu par Nomas līguma izbeigšanu 100% apmērā no Rezervācijas maksas. Šī soda nauda tiks atskaitīta no Rezervācijas maksas.  

 

  1. Sabiedrībai ir tiesības izbeigt Līgumu pēc savas iniciatīvas bez Nomnieka vainas, kā arī citu svarīgu iemeslu dēļ un/vai likumā noteiktajos gadījumos un apstākļos, brīdinot Nomnieku 7 (septiņas) dienas iepriekš. Šādā gadījumā Sabiedrība atmaksā Nomniekam samaksāto Rezervācijas maksu/ Nomas maksu pilnā apmērā. 

 

  1. Sabiedrībai ir tiesības izbeigt Līgumu, nekavējoties informējot Nomnieku šādos gadījumos (Līguma izbeigšana Nomnieka vainas dēļ): 
  1. ja Transportlīdzekli vadīja persona, kurai nav šādu tiesību; 
  1. ja Transportlīdzeklis tiek izmantots mērķiem, kuriem tas nav paredzēts; 
  1. ja Transportlīdzekļa vadītājs ir bijis alkohola (virs 0,00 promilēm), narkotiku vai citu psihoaktīvo vielu ietekmē (tostarp, ja Nomnieks ir lietojis alkoholu vai citas apreibinošas vielas pēc negadījuma līdz negadījuma apstākļu noskaidrošanai vai izvairījies no reibuma pārbaudes); 
  1. ja Nomnieks ir radījis kaitējumu Transportlīdzeklim tīši vai rupjas neuzmanības dēļ (piemēram, pārsniedzot ātrumu, bīstami vai agresīvi vadot Transportlīdzekli, izdarot citus nopietnus Ceļu satiksmes drošības noteikumu pārkāpumus); 
  1. agresīvas un bīstamas braukšanas gadījumā; 
  1. kad Nomnieks atstāj notikuma vietu; 
  1. ja Nomnieks neievēro ceļu policijas vai citu kompetento iestāžu norādījumus; 
  1. ja Nomnieks Transportlīdzekli izmanto noziedzīga nodarījuma izdarīšanai; 
  1. ja Nomnieks neinformē Sabiedrību, policiju, ugunsdzēsējus un/vai citas kompetentās iestādes vai dienestus par ceļu satiksmes negadījumu; 
  1. ja Nomnieks nopietni pārkāpj šos Noteikumus un/vai sistemātiski neievēro Noteikumus, un/vai ir citi objektīvi apstākļi, kas pēc Sabiedrības domām rada draudus citiem Nomniekiem, Sabiedrībai, klientiem, visai sabiedrībai vai Transportlīdzeklim; 
  1. citu svarīgu iemeslu dēļ, kā arī normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un saskaņā ar normatīvajos aktos paredzētajiem nosacījumiem. 

 

  1. Gadījumā, ja Sabiedrība izbeidz Līgumu ar Nomnieku saskaņā ar Noteikumos noteikto kārtību un nosacījumiem: 
  1. tiek izbeigta Pakalpojumu sniegšana; 
  1. tiek pārtraukta ar to saistīto Sabiedrības pienākumu izpilde; 
  1. Nomniekam nekavējoties jāpabeidz brauciens (ja paziņojums par brauciena atcelšanu tiek saņemts brauciena laikā) un jāatdod Transportlīdzeklis Sabiedrībai; 
  1. ja ir pietiekams pamats un objektīvi iemesli (piemēram, Nomnieks turpina nelikumīgi lietot Transportlīdzekli, atsakās atdot Transportlīdzekli), KEMPERI 365 ir tiesības bloķēt Transportlīdzekļa lietošanu, atbloķēšanu un/vai iedarbināšanu, kā arī atprasīt Transportlīdzekli bez Nomnieka klātbūtnes.  

 

  1. Līguma izbeigšanas gadījumā ar Nomnieku jebkāda iemesla dēļ KEMPERI 365 ir tiesības pēc savas izvēles un ieskatiem pieprasīt atlīdzināt zaudējumus, kas radušies Līguma izbeigšanas rezultātā, un ierobežot vai aizliegt Nomniekam slēgt turpmākus Līgumus un izmantot Pakalpojumus uz laiku, ko nosaka Sabiedrība.  
  1. Pamatojoties uz Privātuma politikā norādītajiem pamatiem, kārtību un noteikumiem, KEMPERI 365 ir tiesības turpināt apstrādāt Nomnieka datus, kas nepieciešami šajā Noteikumu sadaļā un Privātuma politikā noteikto mērķu sasniegšanai, pēc Līguma izbeigšanas un Konta deaktivizēšanas. 

 

  1. NOBEIGUMA NOTEIKUMI 
  1. Sabiedrībai ir tiesības vienpusēji grozīt šos Noteikumus, paziņojot par to Nomniekam pa e‑pastu; Noteikumu grozījumi tiek norādīti arī Tīmekļa vietnē. Noteikumu grozījumi stājas spēkā 7 (septiņas) dienas pēc to paziņošanas Nomniekiem. Ja Nomnieks pasūta Pakalpojumus (veic rezervāciju) saskaņā ar grozītiem Noteikumiem, tiek uzskatīts, ka Nomnieks ir piekritis to grozījumiem. Attiecībā uz jau veiktām rezervācijām un jau uzsāktajām Nomām visos gadījumos piemēro Noteikumu versiju, kas ir spēkā rezervācijas veikšanas brīdī. 
  1. Sabiedrībai ir tiesības jebkurā laikā vienpusēji mainīt Pakalpojumu cenrāžus, Cenrādi un citus rezervācijas nosacījumus, publicējot tos Tīmekļa vietnē. Šie grozījumi stājas spēkā pēc to publicēšanas Tīmekļa vietnē. Jau veiktām Nomas vai Pakalpojumu rezervācijām (jau uzsāktajām Nomām) piemēro rezervācijas brīdī spēkā esošās Cenrādī noteiktās likmes. 
  1. Šo Noteikumu izpratnē Nomnieks tiek uzskatīts par pienācīgi rakstiski informētu nākamajā dienā, kad Nomniekam uz viņa Personīgajā profilā norādīto e‑pasta adresi tiek nosūtīts e‑pasta paziņojums. 
  1. Tiek uzskatīts, ka Nomnieks ir pienācīgi rakstiski paziņojis Sabiedrībai nākamajā dienā, kad no sava Personīgā profila norādītās e‑pasta adreses nosūta elektronisku paziņojumu Sabiedrībai uz e‑pastu info@kemperi365.lv Gadījumos, kad saskaņā ar Noteikumiem Nomniekam ir pienākums nekavējoties informēt Sabiedrību, šāds Nomnieka pienākums tiek uzskatīts par pienācīgi izpildītu tikai tad, ja Sabiedrība ir informēta, izmantojot tūlītēju saziņu, t. i., pa tālruni. 
  1. Sabiedrībai ir tiesības vienpusēji nodot dažas vai visas no šiem Noteikumiem un/vai Līguma izrietošās tiesības un pienākumus trešajai personai par to iepriekš rakstveidā paziņojot Nomniekam vai visiem Nomniekiem (nosūtot vispārēju paziņojumu elektroniski) un nodrošinot, ka šāda nodošana nenozīmē Nomnieka tiesību samazināšanos. 
  1. Visas tiesības, kas saskaņā ar Noteikumiem nav skaidri piešķirtas Nomniekam, pieder Sabiedrībai. KEMPERI 365 ir tiesības pēc Līguma izbeigšanas turpināt izmantot Nomnieka sniegto saturu, kuru nevar izmantot citā vidē, izņemot Sabiedrības e‑veikalu, vai kas attiecas tikai uz Nomnieka darbībām, izmantojot e‑veikalu, vai kas ir saistīts ar citiem Sabiedrības datiem un nav atsaistīts, vai kuru var atsaistīt, tikai pieliekot nesamērīgas pūles, vai kuru Nomnieks ir radījis sadarbībā ar citām personām un kuru var turpināt izmantot citi klienti vai personas. 
  1. Nomniekam nav tiesību un tas nedrīkst ļaut nekādām trešajām personām: 
  1. izveidot vai reģistrēt jebkādas zīmes, domēnus, programmatūras programmu nosaukumus vai nosaukumus vai sociālo tīklu Nomnieka vārdus vai profilus, kas satur Sabiedrības nosaukumus, preču zīmes vai darbus vai maldinoši vai ir būtiski līdzīgas preču zīmes, nosaukumi vai darbi; 
  1. izmantot Sabiedrības nosaukumus, zīmes vai mākslas darbus kā savu sociālo tīklu profila attēlu vai fonu; 
  1. reģistrēt, uzrādīt, izmantot, kopēt un/vai pieprasīt īpašumtiesības uz nosaukumu, zīmi, apzīmējumu vai darbu, vai jebkādu maldinoši vai būtiski līdzīgu nosaukumu, zīmi, apzīmējumu, apzīmējumu vai darbu atsevišķi vai kombinācijā ar citiem burtiem, pieturzīmēm, vārdiem, simboliem, dizainparaugiem un/vai citiem radošiem darbiem vai elementiem jebkādiem mērķiem vai jebkādā veidā, ievērojot iepriekš minētos izņēmumus. 
  1. Jebkura Noteikumu nosacījuma spēkā neesamība neietekmē pārējo Noteikumu nosacījumu spēkā esamību un izpildāmību. Jebkurš šāds spēkā neesošs, nelikumīgs vai neizpildāms noteikums tiek uzskatīts par atceltu. 
  1. Jebkura pretenzija attiecībā uz Nomu/Pakalpojumiem ir jāiesniedz ne vēlāk kā vienu mēnesi pēc datuma, kad tiek uzzināts (vajadzēja uzzināt) par neatbilstošu Nomas/Pakalpojumu sniegšanu. KEMPERI 365 centīsies atbildēt uz Nomnieka pretenziju pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc pretenzijas saņemšanas. Ja KEMPERI 365 neapmierina Nomnieka prasību vai apmierina to tikai daļēji, Nomniekam kā patērētājam (Nomnieka Juridiskas persona gadījumā šis noteikums nav piemērojams) ir tiesības vērsties valsts patērētāju tiesību aizsardzības iestādē — Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (http://www.ptac.gov.lv/, tālr. +371 65452554; lūgumus vai sūdzības var sūtīt pa e‑pastu pasts@ptac.gov.lv, vai pa pastu teritoriālajās nodaļās uz adresi https://www.ptac.gov.lv/lv/konsultacijas-klatiene. Šis noteikums nekādā veidā neierobežo Nomnieka tiesības vērsties kompetentā tiesā. 
  1. Pušu strīdi, kas saistīti ar šī Līguma izpildi, tiek risināti pārrunu ceļā, Ja Pusēm neizdodas atrisināt strīdus pārrunu ceļā, tad Pusēm ir tiesības nodot strīdu izskatīšanai tiesā Latvijas Republikas normatīvajos aktos precizētajā kārtībā. 
  1. Ja rodas ar šiem Noteikumiem saistīti jautājumi, Nomnieks var sazināties ar Sabiedrību pa tālruni +371 27788365, e-pastu info@kemperi365.lv 

 

 

Noteikumi pēdējo reizi atjaunināti: 2025. gadā decenbrī. 

Scroll to Top